Vart tog tråden vägen?

Startat av Sweber, 2009-03-10 10:02

Föregående ämne - Nästa ämne

Sweber

I avdelningen "Maträtter, recept och tillagning" finns en tråd om Gräddtårta ett oslagbart tips. Den är flyttad till något som heter Efterrätter, godis och snacks men en sådan avdelning finns inte. Klickar man på länkarna så går i alla fall min webbläsare vilse och jag får veta att:

"Ett fel har uppstått!
Ämnet eller tavlan du letade efter verkar antingen inte existera, eller så har du inte behörighet att komma åt dem."

Hur är det, är det tryckfelsnisse som slagit till när moderatorn skapat länkarna i posten eller är det jag som inte har behörighet att läsa tråden?

/En undrande
Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Kari

Samma här. Ingen behörighet. Isåf är vi två ;)

Andreas

Hoppsan, jag gjorde fel när jag flyttade tråden så den råkade hamna i en dold gammal avdelning som aldrig kom att användas (Matforums katakomber). Nu skall tråden ligga rätt i alla fall. Tack så mycket för att du sa till Sweber!
Den som inte frågar får inga svar.

Kari


Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal