En matbild

Guider

Matbloggat

Författare Ämne: Oätbar vakuumförpackad entrecote  (läst 33949 gånger)

Chili

• Gäst
SV: Oätbar vakuumförpackad entrecote
« Svar #20 skrivet: 2013-01-06 09:40 »
Tackar för en bra sida.
Jag har varit med om samma sak från samma företag. Men köttet var en bit biff med kappa.
Inhandlade den i går 5 januari med bäst före 18 januari. Jag har varit förkyld så jag har inte känt nån konstig lukt.
Men när det var dags för middag titta min dotter på mig och undra om jag var normal. Hon smaka inte ens.
Tåg köttet i en påse och åkte tillbaks till butiken. Kvinnan bakom disken ville inte ens ta i påsen, den var fortfarande varm. fick dubbla pengen tillbaks det tackar jag för..Kommer nog ha svårt att köpa deras produkter igen.

Anci Strömlund

• Gäst
« Svar #21 skrivet: 2014-10-30 19:17 »
Har i flera år köpt Entrecote ifrån Naturkött..skulle tro ett 50 tal förpackningar. 1 gång fick jag slänga köttet för det luktade vedervärdigt. Idag köpte jag en fin Oxfile ifrån dom som verkade kanonfin :). Min fråga är om dom godkänner antibiotika behandling på djuren?

webguide

• Kock
  • Antal inlägg: 961
    • Visa profil
    • Vassaknivar.se
« Svar #22 skrivet: 2014-11-01 13:28 »
Det är tillåtet att använda antibiotika vid djuruppfödning i Sydamerika.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator. Om du blir medlem hos Matforum visas det du skriver direkt.

Använd ditt riktiga namn eller smeknamn. Inlägg där namn är företags-, produkt-, hemside-, eller bloggnamn kommer inte att godkännas. Reklam är ej tillåtet. Formulera dig vänligt.

Namn: E-post:
Verifiering:
Stava ordet kjaffägredde rätt!:
Hur många laxar finns i en laxask? Skriv antalet med bokstäver!:

- Annonser -