Bästa slickepotten

Startat av ena, 2008-12-02 21:49

Föregående ämne - Nästa ämne

ena

I tråden om Tupperware prisades deras slickepott...den är helt ok enligt mig men min absoluta favorit är den här: http://www.lyckasmedmat.se/product_info.php?products_id=82&gclid=CKia6vPmopcCFQhuMAodu1D9Iw

vilka favoriter har ni?
man kan prova allt -minst en gång!!;)

helfgren

Tycker den ser helt ok ut , men ska man se till priset så var den inget billigare än Tupperware´s slickepott. Men jag gillar att den har formen av en slev , blir på nåt sätt mer användbar då.
Man får beställa en och se vad man tycker .

MVH// Henrik
Carpe diem

ena

2008-12-02 22:20 #2 Last Edit: 2008-12-02 22:41 by ena
backade lite för priset till en början...men efter att ha använt den till precis allt som behövs röras i i snart ett år och den fortfarande ser ny ut så känns det prisvärt... gillar spec mkt att man kan ta loss skaftet och rengöra ordentligt även i hålet :)

Googlade och hittade mer prisvärt(?) alternativ:
http://www.hemmakocken.nu/?cat_id=98
man kan prova allt -minst en gång!!;)

CII

Allt om Mat har gjort ett test som finns på utlagt på Gastromax.se, Gastromax vann i det testet. Jag har en sådan slickepott, men kan inte säga att den är varken bättre eller sämre än någon annan.

Anne

Jag hejar på Tupperware jag :) För mig är det du visar inte en slickepott utan en slev - men i den kategorin är jag mer förtjust i en helgjuten silikonslev som jag har från Orka, i mörkt lila. *gillar*
Anne's Food - min matblogg

ena

det är det som är vitsen för mig :) att det är en slev som funkar som en slickepott också så man slipper byta redskap :)
man kan prova allt -minst en gång!!;)

Anne

Jag använder dem till olika saker :) Slickepotten har jag till bakning, och slevarna till matlagning, och aldrig mötas de två skulle jag säga.. :)
Anne's Food - min matblogg

helfgren

Ena : Det var en bra sida du hade länkat till , hittade mycket som väcker ha begäret där .  ;D
Det tackar vi för .

MVH// Henrik
Carpe diem

ena

Anne: Använder du inte slevar när du bakar?? jag rör alla smetar med en slev...både hemma och på jobb...det är något som farmor noga tutade i mig "-man vispar aldrig i en kaksmet, då går luften ur den"
Så spännade det är att få reda på hur det funkar hos andra :)

helfgren...verkligen mkt...har fastnat där själv och fått en hel massa habegär, önskelistan blir lång iår ;)
man kan prova allt -minst en gång!!;)

Anne

Ena - nä, nästan alltid blir det just Tupperwareslickepotten. Fast jag använder ju min Kitchen-Aid för själva blandningen :)
Anne's Food - min matblogg

ena

Anne...och där har vi en olikhet till.:)..ena kommer inte överens med just Kitchen-Aid har en på jobbet så jag är tvungen att använda den :)
man kan prova allt -minst en gång!!;)

Anne

Ahhh.. nej, min är min bästa kompis i köket :)
Anne's Food - min matblogg

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal