Presentation av Kryddlandet

Startat av Carina, 2008-08-09 22:32

Föregående ämne - Nästa ämne

Carina

Kryddlandet är en nyöppnad webbutik som fokuserar på lite ovanligare kryddor, kryddblandningar, såser och andra smaksättare från olika delar av världen. Vi har bl.a kryddblandningar och salt från Fiddes Payne, såser från Try Me och Chef Paul Prudhomme's Magic-kryddblandningar. Alla produker (förutom Vegeta) är utan glutamat.

Vi har ett relativt stort sortiment av ekologiska kryddor, även KRAV-märkta, och hoppas kunna ta in fler vartefter tillgången ökar.

Under augusti har vi fraktfria leveranser som välkomstpresent  :)

Välkommen till www.kryddlandet.se!

Lisa H

Jag har nu gjort en liten beställning! Skall bli spännande att se vad det smakar! :)

Joakim

Den 13 Mars tog (mitt företag) Kevant development över kryddlandet.se. Det är jag och min fru Gudrun som hjälps åt att driva denna webbshop och under dessa två veckor som gått sedan vi tog över så har vi sett över sortiment och priser.

En stor del av sortimentet är detsamma, men vi har tagit in lite nya saker som t.ex Salsasåsen D'Elidas, lite "vanliga" kryddor som svartpeppar, vitpeppar och basilika osv. Vi har även tagit in ca 30 olika tesorter som komplement till kryddorna och såserna.

Priserna har även dessa setts över och i många fall har de kunnat sänkas samt att vi har infört fri frakt när ni handlar för över 500:-. Bor ni i närheten av "butiken" i skåne så har ni möjlighet att komma förbi och hämta era varor för att slippa fraktkostnaden om ni handlar för under 500:-.

Välkomna in och titta vad vi har i vårt sortiment.

Med vänliga hälsningar
Joakim & Gudrun - kryddlandet.se

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal