Fräck reklam för bulgur o couscous

Startat av agnetasch, 2008-03-04 08:40

Föregående ämne - Nästa ämne

agnetasch

En annons från Druvans ser ut så här:
SUGEN PÅ.....ett gott alternativ till klibbig pasta o knastertorrt ris?Alternativet ska då vara Druvans bulgur o couscous.
Om man nu inte kan koka pasta utan att den blir klibbig(?) o ris utan att få det knastertorrt (det gillar förstås jag) vad är det då som säger att man lyckas tillaga Druvans gryner så de blir ätliga?
Fult att framhäva sin egen produkt på bekostnad av två andra, felaktigt tillagade produkter >:(

Eventuellt skulle jag kunna gå med på.....ett gott alternativ till knastertorr pasta o klibbigt ris ;D

crlhrv

det går ju att tolka texten på så sätt att även bulguren och couscousen blir klibbig. egentligen säger ju inte texten att druvans produkter är Bättre, bara att de är ett alternativ.
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

agnetasch

Fast dom säger att couscous/bulgur är saftigt o matigt o det tolkar jag som bättre än klibbigt o knastertorrt ;)

annamaria

Min man kallar couscous för smulor och bulgur för sågspån  ;D

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal