Butiker i Stockholm

Startat av Michael K, 2010-11-28 16:49

Föregående ämne - Nästa ämne

Michael K

Hej är på besök i Stockholm några dagar, vad finns det för butiker man inte bör missa? Kökstillbehör, roliga specialprylar och kanske råvaror? Finns det någon butik med inriktning på t.ex. pralintillverkning med formar och annat? Godistillverkning? Tänker inte på Panduro och andra kedjor.

Stefan

Cajsa Warg och Lagamati är två affärer som jag gillar, sen om du uppskattar dem vet jag inte :)

Krista

Cordon-Bleu var jag på igår när jag skulle ha en tyll. Roligt att titta på olika bakformar och fat. Finns på Vasagatan 48 och jag tror att det ska finnas en i Sturegallerian också.

Michael K

tack så jättemycket, nu har jag lite att kika på. precis sånna här tips var jag ute efter. /michael

Mickan

Missa inte Taylor and Jones och deras underbara korvar!

http://www.taylors.se/
Video meliora proboque deteriora sequor

Psilander

Om du lovar att inte se eller vara turistig (jag har bott granne med den i snart tio år så jag har lite problem med turister som propar igen)...så är Östermalmshallen ett mecka för alla gastrosexuella.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal