Pastamaskin

Startat av MiGa, 2009-02-01 22:02

Föregående ämne - Nästa ämne

MiGa

Någon som har ett tips på en bra pastamaskin?

Mickan

Jag har en ganska gammal handvevad Marcato.Den funkar jättebra! Just nu vilar den då jag äter mycket lite pasta.
Video meliora proboque deteriora sequor

MiGa

Tack för tipset,prövade att kavla själv igår gick väl sådär tog lite tid bara.Gott blev det iallafall.
Hittade Marcato 150 Atlas handvevad för 695 kr på nätet.

Mickan

Kolla pricerunner eller liknande och jaga vidare för jag har nyss sett den för 398 kronor.
Video meliora proboque deteriora sequor

MiGa

Jag hittar den bara för 695kr var hittade du den för 398kr?

Mickan

Ja, det vete katten. Hittar inte heller det priset nu. Min kompis köpte en annan på C Ohlsson som hon är supernöjd med. Den kostade ca 400.
Video meliora proboque deteriora sequor

MiGa


Andreas

Är det svårt att rengöra en pastamaskin? Hur länge tar det att diska den efter användning?
Den som inte frågar får inga svar.

FredrikB

Det går på ett kick, bara sänka ned eller spola den i ljummet vatten och en snabb avskrubbing med diskborsten så är det klart. Annat är det med köttkvarnen, matberedaren eller våffeljärnet....

Mickan

Våffeljärnet är en värsting. Tur att det hettas upp med allt vad det betyder i hopp om grillade bakterier.
Video meliora proboque deteriora sequor

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal