En matbild

Guider

Matbloggat

Författare Ämne: Chili con carne - Euroshopper (2/5)  (läst 3878 gånger)

Andreas

• Forumvärd
  • Antal inlägg: 6541
    • Visa profil
    • Matforum
Chili con carne - Euroshopper (2/5)
« skrivet: 2009-10-13 13:06 »
Chili con carne med ris

Välkommen till en härlig måltid med Icas Euroshopper, idag serverar vi en läckert upplagd chili con carne i svart plaststråg med två fack! Nej utseendet på detta är väl egentligen inget speciellt att skoja om, det här ser varken bättre eller sämre ut än genomsnittslig färdigmat och utseendet är inte det sämsta med Icas chili.

Riset är en aning överkokt. Chilin är för lös och vattnig i konsistensen. Smaken är tunn med inslag paprika och en väldigt mild chilihetta. Färsen innehåller sega små bitar. Trots bortåt ett 30-tal ingredienser är detta intetsägande och menlöst.

¤ Utseende: 3/5
¤ Konsistens: 2/5
¤ Smak: 2/5
¤ Helhetsbetyg: 2/5
Den som inte frågar får inga svar.

chepplin

• Köksbiträde
  • Antal inlägg: 115
    • Visa profil
SV: Chili con carne - Euroshopper (2/5)
« Svar #1 skrivet: 2009-10-13 17:14 »
Måste bara fråga! Av vilken anledning køper du Euroshoppers färdigmat? :-)

Hasse

• Forumvärd
  • Antal inlägg: 1428
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 2009-10-13 20:25 »
Andreas har ett kall, nämligen att genomlida ett oändligt antal frysta färdigrätter och berätta om det på Matforum.

Andreas! Jag lider med dig varje gång jag läser en av dina färdigmatsrecensioner. Sluta genast med detta självplågeri! Vi är ju måna om dig!    ;)

Andreas

• Forumvärd
  • Antal inlägg: 6541
    • Visa profil
    • Matforum
« Svar #3 skrivet: 2009-10-14 11:32 »
Måste bara fråga! Av vilken anledning køper du Euroshoppers färdigmat? :-)

Enbart för att testa den!

Andreas! Jag lider med dig varje gång jag läser en av dina färdigmatsrecensioner. Sluta genast med detta självplågeri! Vi är ju måna om dig!    ;)

Tack för omtanken, men nån måste ju testa den, så om inte jag ...du? :)
Den som inte frågar får inga svar.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator. Om du blir medlem hos Matforum visas det du skriver direkt.

Använd ditt riktiga namn eller smeknamn. Inlägg där namn är företags-, produkt-, hemside-, eller bloggnamn kommer inte att godkännas. Reklam är ej tillåtet. Formulera dig vänligt.

Namn: E-post:
Verifiering:
Stava ordet kjaffägredde rätt!:
Write pancake in Swedish!:

- Annonser -