En matbild

Guider

Matbloggat

Författare Ämne: Tips på ny non-stick belagd stekpanna  (läst 36270 gånger)

Hankki

• Köksbiträde
  • Antal inlägg: 177
    • Visa profil
SV: Tips på ny non-stick belagd stekpanna
« Svar #40 skrivet: 2012-11-09 18:48 »
Jag har också haft en ica cook&eat men den blev snabbt rund i botten när den värmdes. Nu har jag en ikea 365+ och den är rejält tjockbottnad och håller värmen bra.
Till biffar och kött blir det gjutjärn så klart men den är lite för liten, 24cm, till andra saker. Den fungerar dock nästan som en non stick nu efter några år med smör och bacon

snobben

• Kökspraktikant
  • *
  • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
« Svar #41 skrivet: 2013-08-09 13:11 »
Jag handlade både en kastrull och en jävlig bra stekpanna från Zelium. Jag är tvärnöjd över båda 2.
http://shop.zelium.se/stekpannor/stekpanna-mari-24-cm.html

Mvh Snobben

Hasse

• Forumvärd
  • Antal inlägg: 1440
    • Visa profil
« Svar #42 skrivet: 2013-08-09 18:17 »
Har du handlat mycket från Zelium, Snobben? Du postar mycket länkar dit, i alla fall.

Jag brukar bli lite skeptisk mot webbutiker som inte har några kontaktuppgifter mer än en mailadress och ett anonymt telefonnummer, och så verkar det vara med Zelium.
« Senast ändrad: 2013-08-09 19:19 av Hasse »

kayaker

• Köksbiträde
  • Antal inlägg: 141
    • Visa profil
« Svar #43 skrivet: 2013-08-13 14:15 »
Har du handlat mycket från Zelium, Snobben? Du postar mycket länkar dit, i alla fall.

Jag brukar bli lite skeptisk mot webbutiker som inte har några kontaktuppgifter mer än en mailadress och ett anonymt telefonnummer, och så verkar det vara med Zelium.

Enligt allabolag.se så ägs bolaget, en enskild firma, av Jan-Eric Theorin i Rimbo.
/F

vilsjin

• Kallskänka
  • Antal inlägg: 298
    • Visa profil
« Svar #44 skrivet: 2013-08-13 17:07 »
A.k.a. Snobben?  ;)

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator. Om du blir medlem hos Matforum visas det du skriver direkt.

Använd ditt riktiga namn eller smeknamn. Inlägg där namn är företags-, produkt-, hemside-, eller bloggnamn kommer inte att godkännas. Reklam är ej tillåtet. Formulera dig vänligt.

Namn: E-post:
Verifiering:
Skriv ordet klöjm baklänges!:
Stava ordet kjaffägredde rätt!:

- Annonser -