Bruksanvisning/manual till Assistent

Startat av Hasse, 2013-08-06 14:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Kerstin

Letar efter en manual till electrolux hushållsassistent n1 ev ng1

Gunnar

Hej!

Jag söker reparationsmanualer och / eller kopplingsschema till N 8. Jag har en maskin som bara går så länge man håller den blå knappen intryckt

Verifikationstexten är obegriplig. Ska stå "Vad är rött? Ris, rödbeta, mjölk eller salt?

LUISSM

Manual of N4 model.

https://cookingwithjim.com/wp-content/uploads/2011/09/electrolux-assistent-dlx-model-n4-manual.pdf

I agree, and it should be in English, when we use a translator then it's impossible to find out the word in Swedish. Unless you want to restrict this forum to people who speak Swedish, but it seems to me to be reductive.

Latti

Citat från: Gunnar skrivet 2021-04-22 15:42Hej!

Jag söker reparationsmanualer och / eller kopplingsschema till N 8. Jag har en maskin som bara går så länge man håller den blå knappen intryckt

Verifikationstexten är obegriplig. Ska stå "Vad är rött? Ris, rödbeta, mjölk eller salt?

Try : machine with left button on M position. Now keep blue button pressed and turn right knob to at least B, you will hear a click sound. Should work now

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal