Gissa matbilden! Här kan du posta bildgåtor som andra kan gissa på.

Startat av Kari, 2007-06-20 21:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Hasse


Kari

Sorry.. Inte det heller...

Ovanlig färg just på denna sort/art/ras/typ/modell eller hur man skall säga och den/det trivs i djupa kalla...


Kari


Tracey


Hasse

Rätt svar på min senaste bildgåta är (trumvirvel...) hålslev.

Äran, berömelsen och folkets respekt går denna gång till Tracey, men med viss tvekan eftersom Tracey inte riktigt kunde bestämma sig för vad bilden egentligen föreställer.

Kari


Urban


Sweber

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Kari


Hasse

Denna pryl har fått mig att slänga alla andra, med samma funktion men av annan konstruktion, åt fanders. Vad är detta?
ttt


kryddburken

Här kommer mitt bidrag då! En av många färgglada sådana! *S*

Sweber

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

roffekock

Jag har massor av trådar som ligger vill du ha ett gäng?
Citat från: Hasse skrivet 2007-09-27 21:08
Denna pryl har fått mig att slänga alla andra, med samma funktion men av annan konstruktion, åt fanders. Vad är detta?
ttt
Matforum är bäst

Kari

Vad är detta? Tänk i färg! Dyrt och gott om man inte..

Sweber

Plockar själv? Hjortron?

Här kommer en gåta från mej, vad är detta en del av? (Kanske på tok för lätt)

ttt

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Kari


Sweber

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal