Matkasse

Startat av Lirris36, 2021-11-17 15:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Lirris36

Hej alla,

Jag är helt ny på det här forument och ni får ursäkta om jag postar helt fel!
Har ni tips och trix på några bra matkassar som är prisvärda?

Har kollat på jamformatkassar.se som ger en helt okej översikt. Men tänker det måste finnas flera bra som även har några rabatter just nu?

Söker en matkasse som har bra storlek på portionerna och inte snålar för mycket. Bor i Gbg området så borde finnas ett bra utbud. Så shoot med era bästa tips!


Lirris

Citat från: Lirris36 skrivet 2021-11-17 15:35Hej alla,

Jag är helt ny på det här forument och ni får ursäkta om jag postar helt fel!
Har ni tips och trix på några bra matkassar som är prisvärda?

Har kollat på jamformatkassar.se som ger en helt okej översikt. Men tänker det måste finnas flera bra som även har några rabatter just nu?

Söker en matkasse som har bra storlek på portionerna och inte snålar för mycket. Bor i Gbg området så borde finnas ett bra utbud. Så shoot med era bästa tips!



För de intresserade så testade jag Hello Fresh påsen, närmare bestämt deras snabbt och enkelt alternativ. Tyckte den var smidig och rätterna gick väldigt fort. Vilket var till stor hjälp under veckodagarna när tiden är knapp. Priset är ok men klart det skulle blivit billigare om man handlat och lagat allt själv.

Men sammanfattningsvis är det positivt och när det är hektiska tider kan jag verkligen rekommendera en matkasse.

Lirris

Citat från: Lirris36 skrivet 2021-11-17 15:35Hej alla,

Jag är helt ny på det här forument och ni får ursäkta om jag postar helt fel!
Har ni tips och trix på några bra matkassar som är prisvärda?

Har kollat på jamformatkassar.se som ger en helt okej översikt. Men tänker det måste finnas flera bra som även har några rabatter just nu?

Söker en matkasse som har bra storlek på portionerna och inte snålar för mycket. Bor i Gbg området så borde finnas ett bra utbud. Så shoot med era bästa tips!



Nu var det ingen som svarade men för den nyfikna så testade jag!
Testade Linas matkasse och tyckte recepten var bra och lagom stora portioner.

För sammanfatta de.

+ Skönt med leveranser hem till dörren. Färdiga recept. Man slipper handla. Bra portioner.
- Kan tycka att det är lite dyrt. Väldigt lite protein för pengarna. Väldigt små påsar till allt så man får inget över.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal