Blairs Cheddar Chips

Startat av Urban, 2009-03-03 19:34

Föregående ämne - Nästa ämne

Urban

För nån vecka sedan så testade jag Blairs cheddar chips som jag fick av http://www.extremechili.se. Det är en produkt för dom som gillar lite starkare chips (som jag  :)). Jag avnjöt dessa tillsammans med en kall lager, kommer inte ihåg vilken då jag glömde att anteckna vilken sort det var. Chipsen är i alla fall mycket krispiga typ. lantchips. Smaken är ostig och syrlig (litegrann mot sourcream hållet), och lagom salta. Dom har en passande chilistyrka, varken för mycket eller för lite, och ökar en aning efter intag men blir inte för starka. Extra gott blir det efter ett tag då man svalkar strupen med den kalla lagern. Jag tycker att detta är kanongoda chips som jag gärna skulle se i vanliga butiker då jag är trött på det utbud som finns. Detta är perfekta ölchips som ger en skön efterglöd i munnen då påsen är slut. Enda nackdelen jag säga är att jag tycker att påsen är lite för liten. Storleken är ok för en person, men ska man dela den med nån så.....

Rekomenderas!

* Betyg 4/5

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal