Hundtråden

Startat av roffekock, 2007-11-18 16:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Stefan

Citat från: Filippa skrivet 2010-02-08 10:00
Jag instämmer med Mickan, hundvakt i Stockholmsområdet finnes. Kan erbjuda lantvistelse med gott om rådjur, älg och harar ;-)


Nackdelen med vår hund är att han drar direkt om han får syn på en hare eller ett rådjur :(


Mickan

Enligt min smak är Stefans vovve snyggast på forum- hittills!
Video meliora proboque deteriora sequor

Stefan

Citat från: Mickan skrivet 2010-05-17 08:05
Enligt min smak är Stefans vovve snyggast på forum- hittills!


Både jag och han tycker du har en bra smak! :)

Här kommer en till bara för att:

Andreas

Lite hundkuriosa: M3 har testat Auto-mat, en automatisk matskål för 495:- från Coolstuff som automatiskt portionerar ut mat vid valfria tider. Dessvärre verkar den tyvärr inte vara någon hit då den "varken är speciellt snygg, stadig eller smidig" samt har så dålig ljudkvalitet på "nu är det mat vovven"-meddelandet att deras testhund blev jätterädd.

http://www.idg.se/17.108/2.1085/1.352592/automatisk-matskal-auto-mat-for-fido
Den som inte frågar får inga svar.

Stefan

Citat från: Andreas skrivet 2010-12-02 07:59
Lite hundkuriosa: M3 har testat Auto-mat, en automatisk matskål för 495:- från Coolstuff som automatiskt portionerar ut mat vid valfria tider. Dessvärre verkar den tyvärr inte vara någon hit då den "varken är speciellt snygg, stadig eller smidig" samt har så dålig ljudkvalitet på "nu är det mat vovven"-meddelandet att deras testhund blev jätterädd.

http://www.idg.se/17.108/2.1085/1.352592/automatisk-matskal-auto-mat-for-fido


Haha, det verkar ju vara en bra grej. Undrar ifall den fungerar med färskfodret vi ger vår hund (som köttfärs ungefär)? :)

roffekock

Vår i Småland och hundarna njuter på samma sätt som vi gör. Hundarna är 2 Pulibröder Ymer och Frigg. 8)

Rolf

ps Tack för er nya uppgraderade sida ser trevlig ut./ Och du är det fram el bak på doggarna ja vem vet
Matforum är bäst

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal