Shoppingbag i nyckelknippan

Startat av Kaal, 2009-09-21 11:22

Föregående ämne - Nästa ämne

Per-Erik

Tog en stund för mig att fatta att nyckelknippan var påsen, trodde det var en påse och nyckeknippa i samma färg.

Lat som jag är så skulle jag aldrig orka knyckla ihop påsen igen, utan jag skulle gå runt med en påse fastsatt i min nyckel...

ena

påminner mkt om en typ av väskor alla hade när jag var liten... fast då var det ingen nyckeknipppa på... tror det fanns en form av regnjacka i samma princip (alltså, den fick plats i sin egen ficka :)) tanken är god... men även jag är för lat för att knöla ihop den igen... bara att erkänna :)
man kan prova allt -minst en gång!!;)

kjpil

Citat från: ena skrivet 2009-09-21 14:29
påminner mkt om en typ av väskor alla hade när jag var liten... fast då var det ingen nyckeknipppa på... tror det fanns en form av regnjacka i samma princip (alltså, den fick plats i sin egen ficka :)) tanken är god... men även jag är för lat för att knöla ihop den igen... bara att erkänna :)

Något i stil med den här: http://www.outdoor-discount.com/oscommmerce/images/2007-06-08_12.07.41_Liv_sweater%20Kopie.jpg - fast det är en dunjacka?
Så nu vet ni vad jag önskar mig :)

Ia

Haha jag skulle Aldrig orka hålla på att försöka få den liten igen, tålamod är inte riktigt min grej ;)
Ia´s Matblogg

Andreas

Kul idé men tycker knippan såg klumpig ut och påsen väldigt liten, hur stor är påsen, den kan väl inte rymma mer än två liter mjölk?
Den som inte frågar får inga svar.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Vad är rött, ris, rödbeta, mjölk eller salt?:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser