blogspot.com ur funktion (matbloggar)?

Startat av Andreas, 2007-08-22 16:14

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Skulle precis titta in på en matblogg som ligger på blogspot.com och märkte att det inte gick att komma in. Provade en till som också ligger där, och det gick inte heller. Är blogspot.com ur funktion eller är det ett planerat driftavbrott?
Den som inte frågar får inga svar.

Anne

Anne's Food - min matblogg

Andreas

En av de som inte fungerade tidigare var just din... men nu verkar allt OK igen. Ovanligt att en Google-tjänst slutar fungera så där. (Väldigt många matbloggar som ligger på ett och samma ställe tänkte jag förresten när jag höll på med "Matbloggar"-inlägget.)

Hur kom det sig förresten att du valde just blogspot Anne, är den tjänsten bäst?
Den som inte frågar får inga svar.

Anne

Ja, jag trivs med blogspot. Har extremt lite nertid. När jag valde den var den inte ägd av Google dock, och det var i stort sett den eller typepad, eller wordpress. De senare verkade krångligare helt enkelt.
Anne's Food - min matblogg

Andreas

Anta att det skulle börja fungera mycket sämre och du skulle vilja flytta från blogspot någon annanstans, kan du då enkelt få ut allt ditt material? Eller är man mer eller mindre tvingad att stanna kvar där när man som du har byggt upp ett gediget material hos dem?
Den som inte frågar får inga svar.

Anne

Anne's Food - min matblogg

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal