En plats för oss som gillar att laga på det naturliga sättet.

Startat av roffekock, 2009-02-01 23:22

Föregående ämne - Nästa ämne

roffekock

En sida som är ett måste för oss som gillar att kärna smör rosta kaffe mala eget mjöl mmmm. ;D ;D

http://www.hjemmeproduktion.dk/index_se.html 

/rolf
Matforum är bäst

agnetasch


Mickan

Video meliora proboque deteriora sequor

roffekock

Jag gillade oxå Alternativ men tyvärr så finns det så otroligt dålig karma där det slängs så mycket skit på varandra så jag la ner dom. Här på matforum finns det inget sådant och det känns skönt. Men visst det är en omfattande sida med mycket upplysning. :D ;D

/rolf

Matforum är bäst

Fröken Dill

Konstigt, på många internet-forum är det riktigt dålig stämning. Folk verkar älska att gräla via forum, mobba och frysa ut de som tycker annorlunda. Obehagligt tycker jag. Det blir så lätt missförstånd när man bara skriver, vilket borde vara en anledning till att ta det lite lungt innan man angriper någon. TUR att vi vanliga matentusiaster är snälla och positiva mot varandra för det mesta!

Tycker fröken Dill

JonasBååth

Hjemmeproduktion har ett visst utbud av hembränningsapparater (destileringsapparater), men vad annat använda dem till? Destvatten är ju ganska begränsat i användning. Är hembränning lagligt i danmark?

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal