Skriv svar

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.
Bilagor och andra tillval
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Ämnessammanfattning

Skrivet av Skogis
 - 2014-04-15 16:51
Nu är problemet löst, idag kom dom rätta dysorna. 159 dagar tog det att få dom efter att jag kontaktade kundtjänst första gången.

Här ska lagas mat  ;D
Skrivet av webguide
 - 2014-02-06 06:50
Regga ett facebookkonto, "klagomål" i sociala media har ofta en tendens att ta skruv!
Skrivet av Skogis
 - 2014-02-05 12:40
Jovisst skulle det vara enklare om jag gjorde hela jobbet, och visst är det bara munstyckena som ska bytas.

Men så förtvivlat svårt kan det väl inte vara att svara på vilka munstycke som behöver inhandlas eller rent ut av erbjuda dessa vid en förfrågan.
Skrivet av Hankki
 - 2014-02-04 23:27
Vore det inte enklare att strunta i kundservice som inte kan svara på frågan ändå och istället höra med tillverkaren eller importören direkt, ifall det nu inte är fråga om en noname made in china.
Antar att det har med gasmängden/trycket att göra beroende på vilken gas som ska användas och då borde ju munstycke och regulator gå att byta.
Skrivet av Skogis
 - 2014-02-04 20:55
Köpte en gashäll på tretti.se i somras men missade att skriva att den skulle användas med gasol. Detta insåg jag när jag skulle montera den och kontaktade deras kundsupport med frågan om det gick att konvertera hällen.

Första svaret kom inom 1 timme. "Vilket ordernummer var det?"
Jodå ett sådant hade jag, men sen dog liksom frågan lite. 1 vecka senare fick jag svar att frågan skickats vidare till deras lager.

Efter ytterligare 1 vecka stötte jag på och frågade hur det gick. "Nja, det var ju inte lagret som hade svaret, jag skickar frågan vidare till inköpsavdelningen" blev svaret.

6 veckor efter första mailet till dom fick det bli ett nytt undrande mail från mig. Jo, Andreas (min kontakt?) bad om ursäkt och skulle återkomma.

Antingen har Andreas slutat eller så är han på långsemester för på torsdag firar jag 13 veckor utan svar. Trodde att om jag gick in på deras facebooksida så kunde jag klaga där men

1. Jag är inte med på FB, så jag kan inte se hela sidan.
2. 3 av 5 kommentarer jag kunde se var klagomål på deras kundsupport :)

Ja vad göra? Man vill ju gärna dela med sig av sina erfarenheter så det fick bli en blänkare på matforum.

Annonser

Powered by EzPortal