Ploppglass

Startat av agnetasch, 2010-07-08 17:08

Föregående ämne - Nästa ämne

agnetasch

Är det bara jag som missade denna nyhet förra året?
Jag köpte ett 6-paket Ploppstrutar på Hemköp i morse. Ojojoj så goda! Jag gillar i vanliga fall inte chokladglass men den här glassen hade smak o konsistens av chokladmousse + att det här o var fanns lite Ploppsmakande kolasås. Grattis Cloetta o SIA som gjort denna goda glass som kommer att förstöra min viktkurva i sommar ;D

Mickan

En jämn kurva uppåt kanske ser bra ut på papper i alla fall ;)

Jag har testat glassen och håller med om att den är jättegod. Även jag väljer ofta bort chokladglass då den kan vara väldigt kraftig och smaka för mycket kakao. Det problemet hade man inte här. Gillar också hur dom fått till krämigheten.
Video meliora proboque deteriora sequor

Andreas

Det här låter som något värt att prova! Vad kostar den? Finns den bara på Hemköp?
Den som inte frågar får inga svar.

agnetasch

Dåligt svar:
Jag tror den kostade c: 30 kr för 6 st strutar
Jag köper så sällan glass så jag har inte letat efter den någon annanstans. Men den finns säkert överallt.

Andreas

Tänkte åka på Hemköp för att köpa ploppstrutar men så visade det sig att Hemköp i Umeå klappat igen för gott. Men hos Willys fanns de. Verkar populär, inte så många förpackningar kvar. Och jag instämmer, plopp är god glass!
Den som inte frågar får inga svar.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal