Gnälltråden

Startat av agnetasch, 2007-08-30 09:44

Föregående ämne - Nästa ämne

crlhrv

Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

agnetasch


Andreas

:) Nu fattas bara att nån citerar "Här dansar Herr Gurka" och säger att det är "vår" sång, med tanke på Mat-Tina Nordströms deltagande i Let´s dance passar den in på mer än ett sätt. Men inga gurkrumpechockbilder tack.
Den som inte frågar får inga svar.

jelvis

Jag vill gnälla om att jag har fått grönsvansade isbjörnar i mitt inlägg. De verkar vara värre än kackerlackor, helt omöjliga att få bort.

http://matforum.nu/index.php?topic=1452.msg14117;topicseen#msg14117

Hasse

Jo du, Jelvis. De grönsvansade isbjörnarna kommer när du skriver "det fula ordet" i dina texter. Gissa vilket!    ;)

jelvis

Ah, hahahaha! Det hade jag ingen aning om. Verkligen ett svenskt matforum det här. :)

Sweber

Citat från: Hasse skrivet 2008-03-08 18:56
Folkmord:



Nu måste jag gnälla lite på dej Hasse. Det där var faktskt så fyndigt och roligt att jag skrattade så jag fick ont i magen.
Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Hasse

Oj då! Då ber jag om ursäkt för att ha orsakat dig magsmärtor.

Sweber

Citat från: Hasse skrivet 2008-03-12 17:52
Oj då! Då ber jag om ursäkt för att ha orsakat dig magsmärtor.


(psst, detta är en gnälltråd, du ska inte be om ursäkt utan gnälla tillbaka ju. ;=))

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Hasse

OK. Nu vill jag gnälla på Sweber för att han har gnällt på mig två gånger i följd! Men framför allt vill jag gnälla på att han verkar ha samma knasiga humor som jag. Det borde kriminaliseras!    >:(

Sweber

Citat från: Hasse skrivet 2008-03-12 20:37
OK. Nu vill jag gnälla på Sweber för att han har gnällt på mig två gånger i följd! Men framför allt vill jag gnälla på att han verkar ha samma knasiga humor som jag. Det borde kriminaliseras!    >:(


Ska detta föreställa ett rättssamhälle? Det är ett bevis på förslappningen i sammhället att viss typ av humor är tillåten! Fram för fler humorförbud! Det förbjud på tok för lite i vårt samhälle.
Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

jelvis

Jag vill gnälla på att vädret fortfarande är skräp när uteserveringarna öppnat.

kryddburken

Vill gnälla lite då för ovanlighetens skull...

Har fått mail från observanta bloggläsare att mina bilder är "ute på vift" med recept som inte alls tillhör bilden och dessutom utan att jag blivit tillfrågad... *grrrr*

crlhrv

jag vill über-gnälla på att det är 10 cm nysnö ute på marken! jag som trodde att sommaren var här.
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Hasse

Genomförkyld och däckad. Det får bli mitt gnäll så här på påskafton.

Jag får passa på att önska min kompisar surgurkorna en glad påsk!

annamaria

På självaste Påskdagen med en aning trötta kroppar efter gårdagen så fryser vatten-rören i stugan. Inte roligt att fixa det kl 7 på morgonen när en liten bebis vill ha välling....usch!

Andreas

Frysta rör, det var inte alls kul, det har inte blivit några vattenskador hoppas jag?

Citat från: kryddburken skrivet 2008-03-13 20:22
Har fått mail från observanta bloggläsare att mina bilder är "ute på vift" med recept som inte alls tillhör bilden och dessutom utan att jag blivit tillfrågad... *grrrr*


Nämen fy! Är det på svenska sajter? Gör du nåt åt det?

Citat från: Hasse skrivet 2008-03-22 13:11
Genomförkyld och däckad. Det får bli mitt gnäll så här på påskafton.


Aj aj, hoppas du kryar på dig!

Själv vill jag gnälla på att jag har ätit för mycket påskgodis, det borde införas ransoneringskort så att man inte kan köpa hur mycket som helst.  >:(
Den som inte frågar får inga svar.

agnetasch

Citat från: Hasse skrivet 2008-03-22 13:11Jag får passa på att önska min kompisar surgurkorna en glad påsk!

Oj,förlåt,jag såg inte ditt inlägg Hasse!
GLAD PÅSK I EFTERSKOTT önskar din mest hängivna surgurka! KRYA PÅ DIG!

Jag som påskkärring:

kryddburken

Pip-och-tut-varning utfärdas :

Har ingen ork, ingen lust, ingen inspiration alls till nånting av vad mat heter.... Är så less på all skräpmat som det blir när jag inte står i köket, är så less på alla dessa smörgåsar & brödsmulor överallt & och så är jag less på att inte kunna va sjuk utan att behöva städa efter andra!! Tvättberget växer, var tvungen att köra en maskin för att överhuvudtaget kunna få en ren handduk till duschen!!! Diskmaskinen är körd & klar men ingen som orkar plocka ur, golven ska vi inte tala om, jag HATAR vita klinkersgolv numera....
Idag skjutsade jag lilltjejjen till dagis på morgonen sen åkte jag hem o sov i 5 timmar??

Fy f-n va det ser ut i huset när man legat sjuk några dagar!! *grrrr*
Gnäll gnäll gnäll!!!! Jag hatar damm och smuts och smulor!!!

Kari

Kryddburken: Upp med morrhåren Tiger!

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal