Bull's-eye sauce

Startat av kryddburken, 2007-05-21 21:56

Föregående ämne - Nästa ämne

Urban

Åhh!! Underbart  :). Står det på flaskan vem som importerar den till Svergie?.

Gotti

Har jag hivet med mig ordentligt kan jag kolla upp nästa vecka när jag handlar där igen... knyter ett snöre runt fingret.

Urban

Det vore jättesnällt om du kunde göra det :)

rallysally

Maxi Nacka...
Jag beger mig dit imorgon!
Lev gott

Urban

Har rallysally varit på Ica Maxi i Nacka än?

Gotti

Jag var där idag och det är Grays, American Stores AB som är importör.
De hade 3 eller 4 olika sorter av Bulls Eye

Urban

Tack Gotti!  :).

Hittade deras hemsida men "tyvärr" så hade dom bara en sorts bulls-eye sås, och det var orginal.
Nu är det ju inte något fel på den, men den bästa bulleyesåsen som man kunde köpa var en hottare variant som jag inte kommer ihåg namnet på.
Ska kontakta företaget och se om det är möjligt att beställa andra såser ur bulls-eye sortimentet.

Här är i alla fall deras hemsida http://www.grays.se/

Gotti

Men skriv till dem för även om du inte finner den på deras sida så har de flera varianter, som jag skrev hade dom 3-4 st minst.


Urban

Ok!. Det ska jag göra. Tack Gotti!.
Har du provat bulls-eye såsen själv nån gång?

Gotti

Nej inte än men nu funderar jag starkt på att testa den till grillet på lördag, blir hungrig varje gång jag är här inne...
En favorit just nu är såsen "Kansas" från BBQ & Chili Co, mycket got.
http://www.bbq.se 


rallysally

Kan rapportera att CityGross Kungens kurva har ett sortiment ¨en masse¨ av Caj P produkter,
ungefär samtliga som nämns i tidigare inlägg. Dessutom troligen hela SantaMarias sortiment.
Alla marinader o alla kryddor av båda märken.
Snart är det REA..... ;D
Lev gott

Gotti

Försökt en gång men gör ett nytt försök.
Jag var idag igen på ICA Maxi i Nacka och tog en bild denna gång på såserna.

/Gotti

Urban

Oj du lyckliga människa som har tillgång till dessa såser!!. Den där "smoke" och "Guinness" hade stått högt på min lista ifall jag haft tillgång till dom själv. Men icket det (tyvärr) :'(.

Gotti

Men du har väl Maxi där du bor, be dom ta hem... det borde ju inte vara ngt problem för dom eftersom det finns på andra Maxi... tycker jag. mhm

Urban

Kanske det, jag kan ju alltid fråga. Men jag tror att dom flesta MAXI butikerna har sina egna sortiment och inte exakt lika.
Jag kom ihåg en gång när Maxi i Umeå hade slutat med "Liquid smoke", och när jag ville specialbeställa hem produkten fick jag svar att det inte gick pga. att dom sålde fölr lite av det och att det skulle bli för dyrt.
Men tack o lov så började dom att sälja den produkten igen!.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal