Gissa matbilden! Här kan du posta bildgåtor som andra kan gissa på.

Startat av Kari, 2007-06-20 21:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

När försvann Nickel egentligen? Sist jag såg dem var nog i en sån där godisautomat med skruvar när nu det kan ha varit.
Den som inte frågar får inga svar.

ena

man kan prova allt -minst en gång!!;)

Mickan

Video meliora proboque deteriora sequor

Kari

ena

Kari... det är socker, fast inget mer professionellt *S* Tyskt TeeZucker, stora sockerkristaller att söta te o dyl med...
imponerande!!

Kari

Vad är detta? Ja, det är en förstoring - men från vad? :)

ena

ser ut som nåt med en gurkskiva, lite rädisa, salladsblad och citron ???

Andreas

Jag tycker det ser ut som en bordtablett med nåt slags lustig skalbaggeaktig filur som har morotsskivor som vingar.
Den som inte frågar får inga svar.

ena

Kari

Sweber

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Kari

Visst är det en Kavlitub med "äkta" majonäs! Hade du hemma en sån Sweber? Grattis!! ;D

Sweber

Nej jag tror inte att vi har en sån tub hemma just nu, men ibland så finns det en i kylen.
Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

ena

gratulerar Sweber :)

det hade jag aldrig kommit på, har aldrig sånt hemma *s*

Hasse

Vet inte om jag vågar be er gissa på denna bild, för jag tror att det är grymt svårt. Föremålet hör hemma i ett kök, eller kanske snarare på matbordet.

crlhrv

Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Vad är rött, ris, rödbeta, mjölk eller salt?:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser