Gissa matbilden! Här kan du posta bildgåtor som andra kan gissa på.

Startat av Kari, 2007-06-20 21:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Sweber

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Kari


Sweber

Min tur, här kommer en lätt. :)

Vad är detta?
Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

agnetasch


Kari


Sweber

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Sweber

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

agnetasch


Sweber

Maskros???? ;D Nu tror jag att du driver med mej lite. Ska jag visa en större bild?
Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.


Sweber

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

roffekock

Matforum är bäst

Sweber

Roffekock, visst är det bladpersilja.

Ny gåta, lite klurigare, vad är detta?

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Kari


Hasse


Sweber

J-klar, Hasse, det får du rätt för. Det är kurrysås i en rostfri traktörpanna. Ingen glass dock. ;D



En sista för denna gång.

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Kari

Det där är en tomte/jul pryl. Hoppas Du inte har den i curryn.. Trevlig helg!

Sweber

Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Andreas

Det där var väldigt imponerande gissat Hasse!

Sweber: en grytvante?
Den som inte frågar får inga svar.

Hasse

Citat från: Andreas skrivet 2007-11-24 11:58
Det där var väldigt imponerande gissat Hasse!

Äsch, så där säger du väl till alla stormoguler. Tack för hederstiteln!    8)

Sweber: Ett grytunderlägg?

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal